تور

تور سفر گردشگری

تور

تور سفر گردشگری

جشن آب تایلند

جشن آب تایلند :

جشن سال نو تایلند ی، در ۱۳ آوریل هر سال برگزار می شود و ۳ روز به طول می انجامد تا ۱۵ آوریل که نخستین روز سال جدید است. واژه Songkran در زبان تایلندی به معنی حرکت کردن و تغییر مکان است و علت نامگذاری آن حرکت خورشید در منطقه البروج است. 
در این روز همچنین جشن آب برگزار می شود که در واقع شروع فصل باران بوده و به باور مردم تایلند ، این آب بداقبالی را از آنها شسته و دور می کند. این سنت در جامعه تایلندی بسیار باارزش است. در روز جشن اعضای خانواده دور هم جمع می شوند تا احترام خود را به بزرگترها با ریختن آب خوشبو برروی دست های آنها نشان دهند و در مقابل از دعای آنها برای خوش بختی و سعادت برخوردار شوند. 
در بعد از ظهر این روز پس از ادای احترام به بودا و شستن آن، همه مردم از پیر و جوان به یکدیگر آب می پاشند. معروف ترین جشن آب، در ایالت چیانگ مای در شمال تایلند برگزار می شود که مردم زیادی در این روزها از مناطق مختلف کشور برای شرکت در این جشن به چیانگ مای می روند.

مطالب مرتبط با تایلند : تایلند ، تور تایلند ، تور تایلند نوروز 93 ، تور خوب تایلند ، رزرو تورهای تایلند برای نوروز 93 ، برترین تورهای تایلند نوروز 93 عید 93 تور تایلند برای نوروز 93 تور تایلند نوروز 93 رزرو بلیط تایلند ،تایلند ، تور تایلند ، تور تایلند نوروز 93 ، تور خوب تایلند ، رزرو تورهای تایلند برای نوروز 93 ، برترین تورهای تایلند نوروز 93 رزرو تورهای نوروزی 93 تور برای نوروز 93 تور تایلند نوروز 93 بلیط تایلند تور خوب تایلند ، رزرو تورهای تایلند برای نوروز 93 ، برترین تورهای تایلند نوروز 93
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد