تور

تور سفر گردشگری

تور

تور سفر گردشگری

هتل های مالزی

 هتل دابلتری بای هیلتون کوالالامپور مالزی

هتل دابلتری بای هیلتون مالزی که هتلی پنج ستاره است.در شهر کوالالامپور قرار گرفته است و تا مترو شهر و پارک آمپانگ پنج دقیقه فاصله دارد.اتاقهای هتل مجهز به مینی بار،حمام اختصاصی،تلویزیون ال سی دی،سیستم تهویه،سشوار و کلیه وسایل ضروری است.و هتل دارای باشگاه بدنسازی،استخر روباز و مرکز اداری نیز هست.همچنین رستوران توسکا موجود در هتل انواع غذاهای ایتالیایی و رستوران مکان کیچن غذاهای محلی را سرو میکنند.تریای هتل با انواع نوشیدنیها از میهمانان پذیرایی میکند.هتل تا برجهای دوقلوی پتروناس و همایشهای کوالامپور مالزی ده دقیقه فاصله دارد.و تا فرودگاه  مالزی 1 ساعت با ماشین فاصله دارد.


هتل رویال چولان کوالالامپور مالزی

هتل رویال چولان درمرکز شهر اداری و مقابل برجهای دوقلوی پتروناس واقع  شده است.اتاقهای مجهز به سیستم تهویه مطبوع،مینی بار،اینترنت رایگان،حمام اختصاصی  است همچنین هتل دارای ماساژ درمانی،استخر روباز،سونا،خدمات نگهداری از کودکان و کرایه ماشین نیز هست.دارای چندین رستوران است که انواع غذاهای مالزی ،چینی به صورت سلف سرویس ارائه میکند.هتل تا مرکز خرید پاویلیون و همایشات شهر 1 کیلومتر فاصله دارد و تا فرودگاه چهل و پنج دقیقه فاصله دارد.


هتل سری پاسیفیک کوالالامپور مالزی

 

هتل سری پاسیفیک مالزی تا مرکز تجاری شهر کوالالامپور ده دقیقه فاصله دارد. هتل مجاور مرکز تجاری پوترا و مقابل مرکز خرید پوترا واقع شده است.این هتل نزدیک ایستگاه مترو اتوبوس است که حمل و نقل را بسیار آسوده کرده است.اتاقهای هتل مجهز به تلویزیون ال سی دی با گیرنده ماهواره ،مینی بار،میز کار و دارای چشم انداز برجهای دوقلوی پتروناس می باشند.و هتل دارای امکانات رفاهی از قبیل باشگاه بدنسازی،استخر روباز،سونا،خدمات ماساژ،جکوزی می باشد رستوران هتل انواع غذاهای ژاپنی،چینی،غذاهای محلی و کانتونیایی را سرو میکند.


هتل اینترکنتیننتال نیکو کوالالامپور مالزی

این هتل پنج ستاره و عالی در یک موقعیت و مکان عالی قرار گرفته است و تا برجهای دوقلوی پتروناس مالزی  ده دقیقه فاصله دارد.هتل نیکو در شهر کوالالامپور و در منطقه ی گلدن تریانگل واقع شده است.هتل دارای رستوران ،سالن همایش مجهز ،یک بازار بزرگ و سالن بدنسازی است.این هتل به صورت اختصاصی است و دارای امکانات تفریحی و یک استخر بزرگ است که با باغهای سرسبز پوشیده شده است.


هتل هیلتون کوالالامپور مالزی

هتل پنج ستاره هیلتون مالزی که درموقعیتی عالی قرار گرفته است و فاصله ی کمی با ایستگاه KL و مراکز تفریحی و باغ دیدنی لاک گاردنز دارد.اتاقهای هتل مجهز به پنجره های قدی با نمای زیبا ،تلویزیون ال سی دی،تلویزیون داخل آینه حمام امکانات برای معلولین نیز هست.همچنین هتل دارای استخر با آبشار ،سونا،باشگاه بدنسازی ،کلاسهای کیک بوکس،استخر کودکان،شش رستوران مجهز نیز می باشد.

بازار کیش

بازار پارس خلیج کیش

babzar pars khalij kish
بازار پارس خلیج کیش دریک طبقه واقع شده و به علت دوری از مرکز شهر کمتر مسافری به این بازار مراجعه می کند .خرید از بازار پارس خلیج کیش برای اقشار کم درآمدتر جامعه بسیار مناسب می باشد چون اجناس بازار پارس خلیج کیش خیلی ارزانتر از دیگربازارهای جزیره است و تنوع اجناس هم زیاد می باشد . بازار پارس خلیج کیش در نزدیکی بازار عربها است. بازدید از این بازار حداقل برای یک بار هم برای مسافرین جذابیت خواهد داشت.



بازار بهکیش کیش

از مراکز تجاری خدماتی کیش بازار بهکیش جزیره کیش است که با چند شرکت کامپیوتری و خدماتی انواع خدمات و کالا را ارایه می کنند .تقریبا چهل غرفه فعال در این بازار وجود دارد که اکثرا برای مسافرین خدمات ارائه می کنند . در این بازار انواع مختلف کالاها و مایحتاج مانند لوازم خانگی و مواد مصرفی وجود دارد که می توانید از این بازار تهیه کنید و چندی از تولید کنندگان خارجی و شرکت ها در بازار نمایندگی فروش معتبر را دارند این بازار از بازارهای ارزان قیمت کیش می باشد.



bazare morvarid kish

بازار مروارید کیش از بزرگترین بازارهای جزیره زیبای کیش می باشد و داری در یک طبقه است و از هنر معماری باستانی ایران و بناهای دوره‌ی هخامنشی  الهام گرفته شده است ساخته شد و در سال ۱۳۷۳ تاسیس شد.  بازار مروارید کیش دارای هشت بازارچه و دوازده ورودی می باشد که هر کدام از بازارها با نام‌های ایرانی، آپادانا، پرسپولیس، پاسارگاد، پارس، بیستون، تیسفون، آریا و  ایران است. تالار مرکزی با هنرهای مس کاری ، گچ‌بری،  سنگ‌کاری و با آب‌نمای زیبا طراحی و تزئین شده است. بازار مروارید کیش با ۲۰۸ غرفه است که اکثرا فعال و دایر می باشند.  در بیشتر شبها مرکز خرید مروارید کیش برنامه اجرای زنده موسیقی و قرعه کشی دارد .


bazar arabha kish

بازار عربها یا صفین از بازارهای قدیمی جزیره زیبای کیش است که مرکز خرید بومیان جزیره زیبای کیش از سالهای دور تا به امروز است . بازار عربها کیش کوچک می باشد و اکثر فروشندگان این بازار عرب زبان هستند و کمتر کسی در این بازار به زبان فارسی صحبت می کند .این دارای بازار یک طبقه می باشد و از مرکز شهر کیش تقریبا دور می باشد و همین دلیل مسافرین کمی به این بازار برای خرید می روند. از این بازار خرید کردن مناسب برای مردم کم در آمد می باشد چون کالاهای بازار خیلی ارزانتر از بازارهای دیگر جزیره است و اجناس در بازار از تنوع خوبی برخوردار است . بازار عربها کیش در نزدیکی بازار پارس خلیج است  اسکله ی زیبا و ساحل زیبای جزیره در نزدیکی بازار عربها کیش واقع شده است . خرید از بازار عربها حتی برای یک بار جذابیت زیادی برای مسافرین دارد که موجب می شود علاقه مندان دوباره به این بازار بروند .

هتل سان رایز کیش


هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز کیش در وسط مراکز خرید و تفریحی قرار گرفته است، جزیره ای زیبا با آفتاب درخشان ، دریایی آبی قرار گرفته است. ساختمان هتل سان رایز کیش در چهار طبقه و در طبقه دارای ۸ تا ۱۰ سوئیت یک خوابه ، دو خوابه و سه خوابه با دیزاین و طراحی متنوع و با مبلمانی راحت و فضایی خانوادگی می باشد. که در مجموع ۳۴ واحد هتل ساین رایز را تشکیل می دهد. اکثر اتاقها به آبهای آبی خلیج فارس مشرف می باشد و موقعیت مکانی و نزدیکی به بازار پردیس ۲ باعث شده است که میهمانان و مسافران این هتل را برای اقامت خود انتخاب نمایند. رستوران هتل سان رایز کیش با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران می باشد.

آدرس هتل سان رایز کیش : جزیره کیش , روبه روی بازار پردیس دو

هتل صدف کیش


هتل صدف کیش

هتل صدف کیش

هتل صدف کیش هتلی پنج ستاره می باشد که بر طبق استانداردهای بین المللی در سال ۱۳۸۱ تاسیس شد. لابی زیبای هتل صدف کیش ، محیطی آرام بخش با دکوراسیونی زیبا با آسانسور پانورما و دیزاین پله های نورانی فوق العاده می باشد، سنگ فرشها با طراحی و نقش معماری ایرانی که بصورت موازی در سقف هم تکرار شده است، کافی شاپی زیبا با  پذیرایی فوق العاده در هتل صدف کیش اقامتی راحت و آسوده را برای مسافران و میهمانان مهیا کرده است. در نزدیک هتل بین المللی صدف کیش و در محیطی فوق العاده کوهی به ارتفاع ۲۷ متر با چشم اندازی زیبا وآبشاری بزرگ وجود دارد.

هتل مارینا پارک کیش


هتل مارینا پارک کیش

Hotel marina park kish


هتل مارینا پارک کیش منطقه زیبای جزیره کیش قرار گرفته است. هتل مارینا پارک کیش در زمینی به مساحتی بیشتر از 10 هکتار قرار دارد . در محیطی زیبا و سرسبز قرار گرفته است. ساحل هتل مارینا پارک کیش دریای مرجانی و خیلی زیبای خلیج فارس دیده می شود . اولین و بهترین مارینای کیش را در جزیره واقع شده است . این محیط دلنشین و چشم نواز هر بیننده ا ی را به خود جلب میکند . معماری فوق العاده با دکوراسیون زیبا و تجهیزات مدرن و  همراه با طبیعتی زیبا می باشد.  کارکنان دوره دیده و با تجربه برای ارائه خدمات آماده می باشند تا لحظاتی به یادماندنی را تجربه کنید. امکانات هتل مارینا پارک کیش : سالن بدن سازی , استخر سرپوشیده , سونا بخار , اسپا و ماساژ تایلندی , جکوزی , زمین استاندارد تنیس , سالن زیبایی ویژه بانوان , کافی نت و کافی شاپ و پارک تفریحی از امکانات هتل مارینا پارک کیش می باشد.

 ************************************************************

Hotel Marina Park Island

Hotel Marina Park IslandHotel Marina Park Island

Marina Park Hotel Kish Island is located in the beautiful area. Island Park Marina Hotel is located on a land area of 10hectaresIt is located in a beautiful green environmentBeach Hotel Marina Park Island Coral Sea and Persian Gulf arevery niceFirst and Best Marina is located on the island of Kish. The pleasant environment that will attract the eye of any visitorWonderful architecture and beautiful decoration with modern facilities and beautiful nature is. Trained and experienced staff are ready to provide services to make your experience memorable moments. 

Hotel amenities : Gym , Indoor Pool , Steam Sauna , Spa and Thai MassageJacuzzi , Standard Ground Tennis , Beauty salon for women , Cafe and Coffee Shop , Amusement park, Island Park is an amusement park of Hotel Marina.