تور

تور سفر گردشگری

تور

تور سفر گردشگری

هتل تریدرز دبی

هتل تریدرز دبی

هتل تریدرز دبی

هتل زیبا ی 4 ستاره تریدرز در بهترین منطقه تجاری و اقتصادی دیره واقع شده است.هتل دارای دویست و پنجاه اتاق مجز به امکانات لوکس و با طراحی زیبا می باشد .همچنین امکاناتی از قبیل ترانسفر فرودگاه،خدمات عالی هتل ،ورزشگاه مدرن و پارکینگ رایگان در هتل وجود دارد.رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی را در یک محیطی زیبا به میهمانان ارائه می دهد.

هتل لوتوس دبی

 


هتل لوتوس دبی از هتل های 4 ستاره دبی میباشد که در مرکز شهر دبی دیره قرار دارد و فقط 5KM از فرودگاه بین الملل دبی فاصله دارد . اتاق های این هتل دارای چشم انداز و معماری زیبایی هستند . از امکانات رفاهی این هتل میتوان به  بار ، رستوران شبانه روزی ، پارکینگ رایگان و ترانسفر رایگان به مراکز خرید و ساحل و فرودگاه اشاره کرد .

هتل کنکورد امارات اند رزیدنس دبی

هتل کنکورد امارات اند رزیدنس دبی

این هتل 4 ستاره در مرکز شهر دبی قرار گرفته است و فاصله ی کمی تا آبنما،بازار ادویه و طلا،باشگاه گلف و فرودگاه دبی دارد.هتل دارای امکاناتی از قبیل اتاقهای بازی مانند اسنوکر،پینگ پنگ،فوتبال دستی،بازی بیلیارد و مرکز دندانپزشکی و مراکز خرید میباشد.همچنین هتل با برنامه های گشت شهری مانند تور دریا،تور صحرا،ماهیگیری با قایق های سنتی گردشگران زیادی را دارد.



هتل رامادا دبی

 



هتل رامادا دبی از هتل های 4 ستاره دبی میباشد که در محیطی عالی و در مرکز منطقه بر دبی واقع شده است و فقط چند قدم تا مرکز خرید برجمان دبی فاصله دارد . این هتل دارای اتاق های راحت و بزرگ و امکانات مدرن و شیک و راحت میباشد و همچنین برای علاقه مندان به ورزش باشگاه بدنسازی و استخر نیز وجود دارد . رستوران و پارکینگ این هتل بصورت رایگان در اختیار مسافران تور دبی قرار دارد .

هتل سیتی سنتر رزیدنس دبی

هتل سیتی سنتر رزیدنس دبی

این هتل 4 ستاره که در موقعیت مناسبی قرار دارد دسترسی به مکانهای گردشگری بسیار راحت است.هتل دارای امکاناتی از قبیل استخر روباز،سونا،ماساژ ، غواصی و خدمات نگهداری از کودکان است.همچنین هتل شامل سیصد و هجده اتاق لوکس و زیبا ،زمین گلف،فروشگاههای گوناگون، صرافی و اتاق جلسه مجهز است.در صورت درخواست میهمانان اتومبیل کرایه و ترانسفر فرودگاه در اختیارشان خواهد بود.و میتوانید در فعالیتهای ورزشی هتل از فبیل بولینگ،پرتاب دارت،اسکواش،بیلیارد،بولینگ،تنیس ،غواصی و اسب سواری شرکت کنید و لذب ببرید.


هتل شرایتون دیره دبی

هتل شرایتون دیره دبی

هتل چهار ستاره شرایتون دیره دبی فاصله کمی تا فرودگاه بین المللی دبی دارد.و در کنار نمایشگاهها و مراکز خرید قرار گرفته است.این منطقه به دلیل اینکه نزدیک باشگاه گلف،مرکز تجاری شیخ زاید،بازار طلا،آبنمای معروف دبی قراز گزفته مهمترین مکان گردشگری نیز هست.دارای رستوران مدرن و مجهز میباشد

مطالب مرتبط : تور دبی تابستان ، تور دبی تابستان 93 ، دیدنیهای دبی ، تور دبی تابستان 93 ، بازارهای دبی ، تور دبی تابستان 93 تفریحات دبی


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد