تور

تور سفر گردشگری

تور

تور سفر گردشگری

نفرات برتر مسابقات تکواندودر جزیره کیش مشخص شدند


مسابقات تکواندو جام رمضان با شرکت 97  شرکت کننده در چهار رده سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان و جوانان در اوزان مختلف از 28 تیر ماه جاری در سالن کوثر مجموعه المپیک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در رده سنی خردسالان در وزن اول امیرحسین جعفری، در وزن سوم مانی مسکران کریمی، در وزن پنجم سپهر ویسی خانی، در وزن هفتم مهدی عباسی و در وزن نهم علی کمالی مقام نخست را کسب کردند.

در رده سنی نونهالان در وزن دوم محمدرضا متوزاده، در وزن پنجم علی محمدی و در وزن هشتم رامین بناء  زاده اول شدند.

در رده سنی نوجوانان در وزن منهای52 کیلوگرم سروش جان نثار، در وزن بالای 52 کیلوگرم  پوریا عسگری و در رده سنی جوانان وزن آزاد، حسین امیدپور عنوان اول را کسب کردند.

همچنین در رقابت های تیمی این مسابقات، تیم سالن کوثر با 78 امتیاز اول شد، پایگاه هوایی کیش با 14 امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و تیم کمپ سحر با 10 امتیاز سوم شد.

هتل کنکورد دلوکس آنتالیا


هتل کنکورد دلوکس آنتالیا  با موقعیت جغرافیایی خود برای گردشگران سفر پر خاطره ای رقم میزند. کنکورد دلوکس آنتالیا دارای امکانات رفاهی مانند ماساژ ، جکوزی ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار و  استخر سر پوشیده می باشد که تمامی این امکانات برای مسافران بصورت رایگان میباشد. این هتل دارای اتاق هایی با امکانات ویژه کاملا مجهز مخصوص معلولین میباشد. این هتل دارای زمینهای بازی مخصوص کودکان و سرویس نگهداری کودکان میباشد تا خانواده ها بتوانند با آرامش بیشتری به تفریخ و گردش بپردازنند و ساعات بیشتری را در مراکز خرید برای خری مایحتاج خود صرف کنند. علاقه مندان به ورزش نیز میتوانند از امکانات وزشی این هتل استفاده کنند که این امکانات شامل تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ ، بازی دارت ، موج سواری ، کانو و بولینگ میباشد. قسمت پذیرش هتل بصورت شبانه روزی پذیرای مسافران میباشد. همچنیین گردشگران میتوانند از غذاهای لذیذ و خوش طعم رستوان این هتل استفاده کنند. دیگر خدمات هتل کنکورد دلوکس آنتالیا  شامل امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، اتو کشی، صرافی ، بوتیک های هدایا و سوغات، خدمات کفش و واکس ، کرایه ماشین ، فکس و کپی، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، فروشگاه در هتل و بار را میتوان اشاره کرد.

ورود آسان اتومبیل های برقی به کیش

ورود آسان اتومبیل های برقی به کیش

ورود آسان اتومبیل های برقی به کیش

  سازمان منطقه آزاد کیش اعلام کرد  برای ورود اتومبیل های  برقی و خورشیدی نو  به کیش عوارضی نمیگیرد  و در پرداخت عوارض شماره گذاری و تردد سالانه تخفیف میدهد. روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش اعلام کرد ، در جهت  حفظ محیط زیست و پرهیز  از آلودگی هوا و کاهش مصرف انرژی  سازمان منطقه آزاد کیش تسهیلات ویژه ای را برای ورود اتومبیل های  برقی لحاظ خواهد کرد

  سازمان منطقه آزاد کیش برای ورود اتومبیل های  برقی عوارض نمیگیرد  و برای پرداخت عوارض شماره گذاری  هفتاد درصد تخفیف و برای عوارض تردد سالانه پنجاه  درصد تخفیف لحاظ خواهد کرد

  ضمنا  زمان  ماندگاری اتومبیل های  برقی و خورشیدی در جزیره کیش را هفده  سال خواهد بود .   برپایه این خبر ، همچنین سازمان منطقه آزاد کیش در مورد اتومبیل های  هیبریدی عوارض ورود نمیگیرد و برای پرداخت عوارض پلاک گذاری هشتاد درصد تخفیف و برای عوارض تردد سالانه پنجاه  درصد تخفیف لحاظ خواهد کرد

  پایان ذکر است  سازمان منطقه آزاد کیش حفظ محیط زیست و به کار گیری از انرژی های نوین  را در برنامه خود مدتی است  برای آشنایی و تشویق کیش وندان عزیز  به به کار گیری انرژی خورشیدی برای  تولید برق، اقدام به نصب آرایه های خورشیدی در بام چهل  آلاچیق در سواحل کیش نموده .

پایان مسابقات اسکواش جام رمضان در کیش

پایان مسابقات اسکواش جام رمضان در کیش

مسابقات اسکواش ماه مبارک رمضان با مشخص شدن نفرات برتر به کار خود پایان داد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در این دوره از مسابقات 42 نفراسکواش باز در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان به صورت دوره ای با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در این رقابت ها رده رده سنی نونهالان ارشام جلیلی ، اراد جلیلی و کیان شمسائی به ترتیب اول تا سوم شدند و در رده سنی نوجوانان علی رضا گلستانی صاحب گردن آویز طلا شد و محمدرضا محمدی و آرین مندنی به ترتیب در جایگاه دوم و سوم ایستادند

در رده جوانان نیز محمدرضا جعفرزاده اول شد، امیر پارسا رستگار به مقام دوم دست یافت و آرین مندنی سوم شد.

هتل پاپیلون زیگما آنتالیا

 

هتل پاپیلون زیگما آنتالیا  دارای موقعییت جغرافیایی استثنایی میباشد که سفر زیبایی را برای گردشگران به ارمغان می اورد. هتل پاپیلون زیگما دارای امکانات رفاهی مثل استخر روباز ، سونا ، حمام ترکی و بخار ، استخر سر پوشیده در سایت هتل می باشد و گردشگران می توانند از این امکانات به صورت رایگان استفاده کنند. این هتل دارای اتاق هایی با امکانات ویژه و کامل مخصوص معلولین است. این هتل دارای زمین بازی برای کودکان است تا خانواده ها ساعاتی را بدون استرس و با آرامش به تفریح و گردش بپردازند. علاقه مندان به ورزش نیز میتوانند از امکانات وزشی این هتل استفاده کنند که این امکانات شامل تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ ، کانو ، بولینگ و اسکواش میباشد . بخش پذیرش این هتل بصورت 24 ساعته بوده و هر لحظه آماده پذیرش گردشگران میباشند. هتل پاپیلون زیگما آنتالیا   دارای رستورانی با غذاهای لذیذ و خوش طعم است.