تور

تور سفر گردشگری

تور

تور سفر گردشگری

هتل توریست توس مشهد 4 ستاره

 هتل 4 ستاره توس مشهد طبق آخرین و مدرن ترین طراحی های صنعت هتلداری دنیا ساخته شده و خدمات رفاهی بسیار و خاصی را برای رفاه حال مسافران و گردشگران در نظر گرفته ، که تمام این عوامل و امتیاز ویژه ای که در کنار حرم مطهر امام رضا (ع) قرار دارد میتواند اقامتی خوب و پرخاطره را از سفر به مشهد مقدس و اقامت در این هتل برای میهمانان فراهم کند. لابی این هتل با منظره ای رو به حرم امام رضا(ع) است . امکانات این هتل شامل اینترنت ، برق اضطراری ، پارکینگ ، تاکسی سرویس ، تهویه مطبوع کامل‌ ، خدمات لباس‌شویی‌و خشکشویی ،سرویس فرنگی ، صندوق امانات و فضای سبز میباشد.


 فاصله این هتل تا حرم کمتر از 800 متر میباشد و در مرکز شهر مقدس مشهد در یکی از زیباترین خیابان های شهر واقع شده است. هزینه اقامت کودکان زیر 2 سال در این هتل رایگان میباشد و هزینه اقامت کودکان 2 تا 6 سال نیمه بها و بالای 6 سال تمام بها می باشد. امکانات این هتل شامل تورهای سیاحتی درون شهری و برون شهری ، کافی نت ، پزشک مقیم ، پارکینگ سرپوشیده شبانه روزی ، پیشرفته ترین سیستمهای صوتی و تصویری، ماهواره و سایر امکانات بر طبق استانداردهای بین المللی بصورت 24 ساعته.


 این هتل در سال 74 افتتاح شده است . هتل تارا یکی از نزدیکترین هتل های چهار ستاره مشهد به حرم مطهر امام رضا (ع) میباشد . این هتل واقع در خیابان آیت ا... شیرازی نرسیده به چهاراه شهدا میباشد .امکانات هتل تارا مشهدشامل چایخانه‌ ،کافی شاپ‌ ، پارکینگ ، آسانسور ، اینترنت بی سیم ، سونا و جکوزی میباشد.


 این هتل دارای مکانی بسیار آرام می باشد . مسافرینمشهد محترم دسترسی سریع و راحت به حرم مطهر را دارند . فاصله این هتل تا حرم فقط پنج دقیقه میباشد . این هتل در خیابان خسروی نو ، مقابل پمپ بنزین قرار دارد. از امکانات این هتل میتوان رستوران‌ ، کافی شاپ‌ ،پارکینگ و آسانسور اشاره کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد