تور

تور سفر گردشگری

تور

تور سفر گردشگری

هتل سیتی سیزن دبی

هتل سیتی سیزن دبی

هتل سیتی سیزن دبی

هتل سیتی سیزن دبی، درمرکز شهر دوبی و در کنار مرکز تجاری ، جاذبه های دبی و آبنمای دوبی واقع شده است. این هتل مدرن شامل صد و هشتاد اتاق و سوئیت است که بسیار راحت و مبله شده است. رستوران هتل انواع خوراکهای تایلندی را سرو میکند.فاصله ی این هتل تا فرودگاه دبی ده دقیقه با ماشین و تا مراکز تجاری سیتی سنتر پنج دقیقه است.




هتل دلمون دبی

هتل دلمون دبی

هتل چهار ستاره دلمون کنار مرکز خرید الغورا و در  مرکز شهردبی نیز واقع شده است هتل دارای موقعیت عالی است و نزدیک به  آبنمای دوبی ،متروی آل ریگا، برج ساعت دوبی قرار گرفته است.سرویس رایگان به مراکز خرید، ساحل و مرکز تجاری در دسترس میهمانان قرار می گیرد. هتل دارای ترانسفر رایگان از فرودگاه دبی است اتاق های هتل، دارای سیستم تهویه مطبوع و  امکانات رفاهی است. هتل دارای یک رستوران است که انواع غذاهای بین المللی،فیلیپینی، عربی و ایرانی را سرو میکند. هتل دلمون فقط پنج کیلومتر تا فرودگاه  دوبی فاصله دارد.


هتل روتانا رز ریحان بای دبی

هتل روتانا رز ریحان بای دبی
 
هتل روتانا رز ،یکی از بلندترین هتلها در سراسر جهان است که سیصد و سی و سه متر ارتفاع دارد و هفتاد و دو طبقه است. در نزدیک هتل کافه ،ایستگاه های متعدد مترو و رستوران است . مرکز اداری در نزدیکی هتل قرار گرفته است.، هتل شامل اتاقها و سوئیتهای مدرن و بزرگی است که که مجهز به تلویزیون LCD و رو به چشم انداز زیبای شهر است و همچنین هتل دارای سونا، اتاق بخار،جکوزی، اتاق ماساژ، ترانسفر  فرودگاه است.. استخر هتل در طبقه چهارم واقع شده است. .فاصله ی هتل تا بازارهای امارات ،نمایشگاه دوبی تنها ده دقیقه با ماشین است.

هتل گراند سنترال دبی




هتل گراند سنترال دبی از هتل های 4 ستاره دبی است که بسیار مجلل و لوکس میباشد و دارای امکاناتی مانند سونا ، حمام ترکی و بخار ، مرکز سلامت و آبگرم ، ماساژ ، استخر روباز ، بالکن برای حمام آفتاب و خدمات نگهداری از کودکان برای رفاه و آرامش خیال خوانواده های عریز میباشد . همچنین یک صرافی نیز در این هتل وجود دارد . همچنین این هتل خدمات ترانسفر رایگان به فرودگاه را نیز داراست .



هتل فورچون گرند دبی

هتل فورچون گرند دبی

هتل فورچون گرند دبی ، یکی از هتلهای لوکس و مدرن در مرکز شهر دوبی نیز است هتل دارای امکاناتی از قبیل  استخر ، سونا،  و رستوران های عالی است. اتاق های هتل مجهز به تلویزیون LCD ،حمام اختصاصی است .  رستوران و تریا هتل انواع غذاهای بین المللی و سنتی را به میهمانان به صورت سلف سرویس ارائه میکنند. هتل، تا فرودگاه بین المللی و نمایشگاه تجاری جهانی پانزده دقیقه با ماشین فاصله دارد.






هتل هالمارک از هتل های 4 ستاره دبی است که در مرکز منطقه تجاری دبی و در خیابان آل ریگا واقع شده است . این هتل شامل 114 اتاق و سوئیت بزرگ و شیک ،لوکس و تمیز میباشد . امکانات این هتل دبی شامل استخر بام ، استخر کودکان ،محوطه آفتاب ، رستوران ، سونا ، اتاق بخار ، مرکز سلامت ، تناسب اندام ، ورزشگاه مجهز برای علاقه مندان به ورزش و خدما ماساژ درمانی میباشد . رستوران های هتل دارای خوراک های متنوع بین المللی و چینی را به صورت سلف سرویس به مهمانان تور دبی ارائه می کند. این هتل چهار ستاره در کنار مراکز خرید ، بازار مینا و آبنمای معروف دبی قرار دارد .

هتل مسکو دبی

هتل مسکو دبی

هتل چهار ستاره ، در مرکز دیره در خیابان آل مکتوم  و در کنار برج ساعت دوبی و آبنمای معروف واقع شده است. هتل دارای صد و سی و هشت اتاق بزرگ است و به سبک روسی طراحی شده است که بسیار زیبا تزیین شده اند . هتل دارای رستوران روسی ،کافی شاپ ولگا، باشگاه شبانه ،تفریحات سرگرم کننده از قبیل استخر روباز و باشگاه تناسب اندام است. هتل نزدیک به مراکز خرید شهر است. و تنها چند قدم تا مراکز تجاری و مالی شهر فاصله دارد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد