تور

تور سفر گردشگری

تور

تور سفر گردشگری

نمایش خیر کننده ورزشکاران کیش در تیم منتخب ووشو کشور

نمایش خیر کننده ورزشکاران کیش در تیم منتخب ووشو کشور

 

ورزشکاران کیش که به تیم منتخب رشته شائولین ووشوکشور دعوت شدند با کسب دو طلا و دو نقره در فستیوال2012آلمان خوش درخشیدند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در مسابقات فستیوال 2012 آلمان که در 2 بخش تالو و ساندا با حضور 12 کشور و با شرکت 240 ووشوکار در شهر فرایبورگ آلمان برگزار شد در بخش تالو آرین قهاری با اجرای فرم چانگ چوان و محمد رضا قهاری با اجرای فرم تای چی هر دو از جزیره کیش در سکوی نخست ایستادند و صاحب گردن آویز طلا شدند و رضا همتی در اجرای چانگ چوان سنتی در سکوی دوم ایستاد و مدال نقره گرفت.

همچنین امیررضا تقوی قاسم آباد دیگر ووشو کار کیش در بخش ساندا (مبارزه ) در وزن منفی 50 کیلو گرم موفق به کسب مدال نقره شد.

لازم به ذکر است ورزش ووشو در جزیره کیش از سال 1381 فعالیت خود را آغاز نموده و تا کنون افتخارات زیادی در میاددین داخلی و بین المللی کسب کرده است.

برچسب ها:

هتل داریوش کیش

تور کیش

کیش آن لاین

تور کیش

تور کیش

درخشش تیم اسکواش نوجوانان کیش در مسابقات قهرمانی کشور

 

درخشش تیم اسکواش نوجوانان کیش در مسابقات قهرمانی کشور

 تیم اسکواش نوجوانان کیش با کسب دو طلا ،یک نقره و یک برنز در مسابقات قهرمانی کیش خوش درخشید.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، تیم اسکواش نوجوانان کیش با کسب دو طلا و یک نقره و یک برنز در مسابقات قهرمانی کشور که 19 تا 22  مهرماه جاری در شهرستان کرمانشاه برگزار گردید شگفتی ساز شد.

در این مسابقات 46 ورزشکار از 10 استان شرکت داشتند که در رده سنی زیر 13 سال فرید کیوانفر از کیش در سکوی نخست ایستاد و صاحب گردن آویز طلا شد و حسین قربانی دیگر بازیکن کیش به طور مشترک با سامد محمد پور از آذربایجان به مدال برنز رسید.

همچنین علیرضا شاملی و مجتبی کفیلی هر دو از کیش به ترتیب مقام نخست و دومی رده سنی زیر 15 سال را از آن خود کردند و صاحب گردن آویز طلا و نقره شدند.

فرید کیوانفر، محمد حسین قربانی،علی رضا شاملی و مجتبی کفیلی نفرات اعزامی تیم اسکواش نوجوانان کیش  به این دوره از رقابت ها بودند  که همگی صاحب مدال شدند.

 

 

لازم به ذکر است  ثاقب خان به عنوان مربی وسرپرست، تیم اعزامی کیش را در این رقابتها همراهی می کرد.

برچسب ها:

هتل داریوش کیش

تور کیش

کیش آن لاین

تور کیش

تور کیش

پیروزی راه آهن در دیدار دوستانه با نماینده فوتبال کیش

پیروزی راه آهن در دیدار دوستانه با نماینده فوتبال کیش

تیم فوتبال راه آهن در یک دیدار دوستانه که با تیم امید کیش عصر پنج شنبه 20 مهر ماه برگزار شد با نتیجه سه بر یک نماینده فوتبال کیش را شکست داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه ازاد کیش،تیم راه آهن که مدت یک هفته است در کیش اردو زده است در دیدار دوستانه با تیم امید کیش که عصر پنج شنبه 20 مهر ماه برگزار شد توانست با نتیجه سه بر یک حریف دسته سومی خود را پشت سر بگذارد.

در این دیدار علی امیری دردقیقه 27 و بهادر عبدی در دقیقه 80 برای تیم راه آهن گلزنی کردند و گل سوم    راه آهن نیز با سانتر مجتبی شیری و اشتباه دفاع تیم امید کیش وارد دروازه نماینده فوتبال کیش شد.

تک گل تیم امید کیش را در این دیدار مهدی مناری زاده در دقیقه 32 به ثمر رساند.

تیم فوتبال راه آهن پس از یک هفته برپایی اردو در جزیره کیش عصر امروز به تهران باز می گردد.

تیم راه آهن با انجام 10 دیدار و یک بازی کمتر از سایپا ، بعد از این تیم در جایگاه 6 جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.

 

برچسب ها:

هتل داریوش کیش

تور کیش

کیش آن لاین

تور کیش

تور کیش

بیش از دو میلیون سهم در تالار بورس کیش معامله شد

بیش از دو میلیون سهم در تالار بورس کیش معامله شد

دو میلیون 199 هزار سهم دیروز نوزدهم مهرماه در تالار بورس اوارق بهادار منطقه ای کیش داد و ستد شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این میزان سهم به ارزش هفت میلیارد و 340 میلیون ریال خرید و فروش شد. که از این معاملا ت 75 در صد مروبط به خرید و 25 در صد مربوط به فروش بوده است.

 بنابراین این گزارش و به نقل از تالار بورس کیش بیشترین معاملات از نظر تعداد سهام شرکتهای: بانک اقتصاد نوین، ایران ترانسفو، سرمایه گذاری پتروشیمی و از نظر ریالی، سهام شرکتهای: بانک اقتصاد نوین، پالایش نفت تهران، مجتمع فولاد خراسان صورت گرفت.

همچنین گزارش هفتگی معاملات بورس کیش منتهی به نوزدهم مهرماه تعداد  نه ملیارد و 936 هزار سهم به ارزش چهل و هفت میلیارد و 998 میلیون ریال مبادله شد. که از این معاملا 35 درصد مربوط به خرید و 65 درصد مربوط به فروش بوده است.

 

برچسب ها:

هتل داریوش کیش

تور کیش

کیش آن لاین

تور کیش

تور کیش