تور

تور سفر گردشگری

تور

تور سفر گردشگری

هتل داریوش کیش



هتل داریوش کیش

hotel darush kish

هتل داریوش کیش  در جزیره کیش هتلی پنج ستاره می باشد که بوسیله حسین ثابت بنا سرمایه گذاری شد . هتل داریوش کیش با طرح های تخت جمشید ساخته شده است . هتل دارای دو نمای بیرونی رو به دریا و رو به باغ می باشد. به زیبایی و جذابیت هتل اضافه شده است . امکانات هتل داریوش کیش اتاق بیلیارد , لاندری , مینی بار , کافی شاپ , سالن کنفرانس , صندوق امانات , گشت سیاحتی جزیره و بازار , کافی نت ,  سالن بدنسازی و ترانسفر می باشد . رستوران هتل با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران می باشد. اقامت در هتل داریوش کیش لحظاتی خوش را برای مسافران همراه دارد.


تورهای کیش : تور کیش 2 شب و 3 روز ویژه خرداد 93 ,   تور کیش با پرواز کیش ایر ویژه خرداد 93  , تور کیش لحظه آخری خرداد 93 هتل سارا , تور کیش 3 شب و 4 روز ویژه خرداد 93 هتل آرامیس

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش

hotel marina park kish


هتل مارینا پارک کیش در منطقه ی زیبای جزیره کیش قرار گرفته است. هتل در زمینی به مساحت بیشتر از ده هکتار قرار گرفته است که در محیطی زیبا و سرسبز تاسیس شده است . ساحل هتل مارینا پارک دریای مرجانی و خیلی زیبای خلیج فارس بسیار دیدنی می باشد که بی نظیرترین و اولین مارینای کیش را در جزیره می باشد . این فضای آرامش بخش و بسیار دلنشین هر بیننده ا ی را جذب خود می کند و در این هتل اقامتی با شکوه را خاطره انگیز می کند. معماری فوق العاده همراه با دکوراسیون و تجهیزات عالی در کنار محیط و طبیعتی زیبا سفری ماندگار را همراه دارد. کارکنان هتل بسیار با تجربه آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران می باشند تا این سفر برایشان بیاد ماندنی شود.

امکانات هتل مارینا پارک کیش : سالن بدن سازی, استخر سرپوشیده ,سونا بخار ,جکوزی ,زمین تنیس ,اسپا و ماساژ تایلندی , سالن زیبایی بانوان , فروشگاه , کافی شاپ , پارک تفریحی , کافی نت , سالن همایش 



 آنچه در مورد تور کیش باید بدانیم :

*  تورهای کیش آژانس چهارفصل همه روزه در 12 ساعت پروازی مختلف انجام میشود ، بنابر این میتوانید با توجه به ظرفیت پروازهای موجود ، ساعت پروازی خود را برای تور کیش به دلخواه انتخاب کنید . 

* برای آگاهی بیشتر مسافران عزیز نقشه و راهنمای گردشگری کیش در اختیار کلیه مسافرین آژانس قرار میگیرد .

* از آنجاییکه بلیط و واچر هتل به صورت الکترونیکی صادر میشود برای تهیه تور نیاز به مراجعه حضوری به آژانس نیز وجود ندارد و مسافرانی که به دلیل بعد مسافت و یا نداشتن وقت قادر به مراجعه به آژانس نیستند ،  میتوانند پس از واریز وجه  ، مدارک تور را به صورت ایمیل و یا فاکس دریافت کرده و سفر خود را انجام دهند.

* هنگام انتخاب ساعت پروازی به خاطر داشته باشید که زمان تخلیه و تحویل اطاق در هتلهای کیش  به ترتیب ساعت 12 و 14 میباشد . البته اگر ساعت پروازی انتخاب شده شما خارج از این زمان باشد میتوانید پس از تخلیه اطاق چمدانهای خود را به لابی هتل تحویل داده و تا زمان پرواز از گشت و خرید در جزیره استفاده نمایید .

* ارائه شناسنامه برای احراز محرمیت برای تمامی هتلهای داخلی الزامی است .

* تورهای کیش  آژانس چهارفصل فقط با پروازهای بویینگ و یا ایرباس انجام میشود .

* تعداد روزهای تور کیش به دلخواه مسافر قابل تغییر میباشد . ولی به طور معمول این تورها به شکل دو شب و سه روز و یا سه شب و چهار روز از طرف مسافران درخواست میشود.

* تورهای کیش آژانس چهارفصل در تمامی هتلهای سه ستاره به بالای کیش برگزار میشود ، با توجه به اینکه درج قیمت تور کیش برای تمامی هتلها میسر نیست در صورتی که قیمت تور کیش را برای هتل مورد نظر خود در سایت مشاهده ننمودید میتوانید با بخش کیش آژانس تماس حاصل فرمایید.

* مسافرانی که مایلند در جریان نرخ های ویژه تور کیش قرار گیرند میتوانند  از تور لحظه آخری کیش بازدید نمایند

 * علاوه بر خدمات معمول تورها که توسط بیشتر آژانسهای مسافرتی ارائه میشود خدمات زیر به صورت ویژه به مسافران آژانس چهارفصل تقدیم میگردد :

تخفیف ویژه رستورانهای کیش : 20 تا 30 درصد تخفیف رستوران نهنگ سفید ، 10 تا 15 درصد تخفیف رستوران دیدنیها ، 10 تا 15 درصد تخفیف رستوران شاندیز ، 15 در صد تخفیف رستوران توت فرنگی ، 10 تا 15 درصد تخفیف رستوران پایاب کیش ، 15 درصد تخفیف کافه ویونا ، 20 درصد تخفیف کافه ورینا 

تخفیف ویژه مراکز تفریحی کیش : 25 درصد تخفیف کلوپ تفریحات دریایی مارینا و سی من ، 10 درصدتخفیف پارس سافاری 10%،  20 درصد تخفیف پینت بال دیدنیها ، 30 درصد تخفیف شو شبانه ایرانیان ، 25 درصد تخفیف قلعه وحشت ، 30 درصد تخفیف سگوی ، 30 درصد تخفیف کافه بیلیارد اسپرت کلاب، 20 درصد تخفیف  رنت کار 

 

هتل کیش


هتل صدف کیش

 هتل صدف کیش

این هتل 4 ستارهکیش که نمایی صدفی شکل دارد و در مینی به اندازه ی پانزده هزار متر مربع واقع شده است هتل به صورت استاندارد طراحی شده است دارای پنجاه پنج اتاق است و درسال هشتاد و یک تاسیس گردیده است.هتل امکانات ورزشی،تفریحی ، سه رستوران و سه کافی شاپ است رستورانهای چینی،دلفین و رستوران کوه نور نام این 3 رستوران است.امکانات دیگر هتل شامل اتاق بیلیارد،سالن کنفرانس،سالن زیبایی،اتاق بازی کودکان،ماساژور،سونا،گشت بازارها و مناطق تفریحی میباشد



هتل هلیا کیش

هتل هلیا کیش

این هتل 4 ستاره کیش در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع  واقع شده است و در سال هشتاد دو تاسیس گردید هتل  نزدیک به مراکز خرید است.هتل هلیا کیش دارای امکاناتی از قبیل تلویزیون با ماهواره اینترنت داخل اتاقها،کافی نت،مینی بار،صندوق امانات،کافی شاپ و رستوران در فضای باز است.




هتل خاتم کیش

هتل خاتم کیش

این هتل یک ستاره کیش  که در میرمهنا و در کنار بازار عربها واقع شده است دارای بیست و هشت اتاق می باشد از امکانات هتل می توان تلویزیون،سیستم تهویه،مبلمان شده ،یجچال را نام برد.


تورهای کیش : تور کیش تیر 93 , تور کیش تابستان 93  , آفر تور کیش خرداد 93 , قیمت تور کیش ,  تور کیش خرداد 93

 

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش

امکانات هتل lمارینای کیش  : 

استخر سرپوشیده - سالن بدن سازی- سونا بخار - جکوزی - زمین استاندارد تنیس - اسپا و ماسا ژ تایلندی - سالن زیبایی بانوان - فروشگاه - کافی شاپ - کافی نت - سالن همایش - پارک تفریحی

آدرس:کیش نوار سیاحتی شرق-جنب برج های دو قلو

 

 

 

عکس ها و تصاویر هتل مارینا پارک کیش

 

عکس ها و تصاویر هتل مارینا پارک کیش 
عکس ها و تصاویر هتل مارینا پارک کیش  . پذیرش هتل

عکس ها و تصاویر هتل مارینا پارک کیش 
عکس ها و تصاویر هتل مارینا پارک کیش . لابی هتل

عکس ها و تصاویر هتل مارینا پارک کیش 
عکس ها و تصاویر هتل مارینا پارک کیش . استخر هتل

عکس ها و تصاویر هتل مارینا پارک کیش 
عکس ها و تصاویر هتل مارینا پارک کیش . اتاق هتل

عکس ها و تصاویر هتل مارینا پارک کیش 
عکس ها و تصاویر هتل مارینا پارک کیش . اتاق هتل


 تورهای کیش : تور کیش 2 شب و 3 روز ویژه خرداد 93 ,  تور کیش با پرواز کیش ایر ویژه خرداد 93  , تور کیش لحظه آخری خرداد 93 هتل سارا , تور کیش 3 شب و 4 روز ویژه خرداد 93 هتل آرامیس

کیش

تازه های کیش :

 

 

برقراری هزارو ششصد و پنجاه پرواز نوروزی در فرودگاه کیش
مدیرکل فرودگاه‌ کیش از نشست و برخاست یک هزار و 685 پرواز داخلی و بین‌المللی در فرودگاه کیش در بازه زمانی 25 اسفند سال 92 لغایت 15 فروردین ماه سال جاری خبر داد. به‌گزارش روابط‌عمومی فرودگاه کیش محمدباقر قاسم زاده با بیان این خبر افزود: طی 20 روز تعطیلات نوروزی، 222 هزار و 427 نفر مسافر در فرودگاه بین‌المللی کیش اعزام و پذیرش شده‌اند.

مدیرکل فرودگاه کیش میزان پروازهای داخلی این فرودگاه کیش را یک هزار و 571 پرواز عنوان کرد و افزود: بر این اساس 208 هزار و 831 نفر مسافر داخلی طی مدت مذکور اعزام و پذیرش شده‌اند که سهم پروازهای ورودی 105 هزار و 887 مسافر و سهم پروازهای خروجی 102 هزار و 994 مسافر بوده است.

قاسم زاده همچنین گفت: در مدت 20 روز تعطیلات نوروزی، 114 پرواز بین‌المللی در فرودگاه کیش نشست و برخاست داشته و 13 هزار و 596 نفر مسافر در این بخش جابجا شده‌اند.وی میزان حجم بار جابجا شده در این فرودگاه را 2 هزار و 619 تُن اعلام کرد.مدیرکل فرودگاه بین‌المللی کیش پر ترافیک‌ترین روز این فرودگاه در تعطیلات نوروزی را 15 فروردین ماه ذکر کرد و گفت: در این روز 100 پرواز ورودی و خروجی انجام و 14999 نفر مسافرجابجا شده اند.


 


 

راه اندازی آبنمای اینتر اکتیو در پارک شهر کیش


آبنمای اینتراکتیو و تونل آبی پارک شهر کیش راه اندازی شد . به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش ،این آب نما با هدف افزایش جاذبه های گردشگری و فراهم کردن فضای شادی برای خانواده ها در فضایی به وسعت 400 متر مربع در پارک شهر کیش نصب شد.

استفاده از 24 دستگاه جامپینگ جت با قابلیت قطع و وصل آب ، تولید نورو ایجاد تونل آبی ووجود آبنمای زیرسطحی امکان حضور افراد به ویژه کودکان را در محیط آبنما فراهم می کند و افراد با عبور از تونل ابی در هوای گرم جزیره کیش لحظات شادی را تجربه می کنند.لازم به ذکر است این آبنما به گونه ای طراحی شده است که با امکان کنترل تک تک پمپ ها و چراغهای LED و جامپینگ جت ها مصرف انرژی به میزان قابل توجهی کاهش می یابد ، بادسنج و روش کنترل اتوماتیک ارتفاع فواره ها نیز از هدررفت آب جلوگیری می کند.

بر اساس این گزارش در ساخت این آبنما از 74 دستگاه پمپ مستغرق و50 دستگاه چراغ LED کف خواب با کنترلDMX و با قابلیت تولید 16 میلیون رنگ استفاده شده و سیستم محافظ جان نصب شده درآن امنیت کامل آبنما را تضمین می کند.استفاده از سیستم فیلتراسیون حرفه ای با قابلیت حفظ کیفیت محیط قلیایی و شفافیت آب و پیشگیری از جرم گرفتگی تجهیزات ، سیستم ضد عفونی کننده آب با اشعه uv ، دستگاه کنترل سطح آب برای تزریق خودکار آب به حوضچه و جلوگیری از راه اندازی آبنما در مواردی که به هر دلیل سطح آب کافی نباشد ، بهره گیری از روش مدیریت هوشمند عملکرد آبنما برای اجرای برنامه زمانبندی خودکار روزانه ، هفتگی و سالانه از دیگر مزیت های آبنمای اینتراکتیو پارک شهر کیش است.


معرفی تورهای کیش  : تور کیش نیمه دوم خرداد 93 هتل آرین , تور کیش لحظه آخری خرداد 93 هتل سارا , آفر تور کیش خرداد 93 , تور کیش هتل های 5 ستاره ویژه تعطیلات خرداد 93