تور

تور سفر گردشگری

تور

تور سفر گردشگری

هتل تاج پالاس دبی

هتل سوفیتل دوبی جمیرا بیچ دبی

هتل سوفیتل دوبی جمیرا بیچ دبی

هتل پنج ستاره سوفیتل در ساحل جمیرا و در شهر جدید دوبی واقع شده است. این هتل تنها یک کیلومتر تا تفریحگاه ساحلی فاصله دارد و رو به دریای خلیج فارس است.دارای رستورانهای خوب، سونا و امکانات ورزشی مدرن است. اتاقهای بزرگ هتل مجهز به تلویزیون LCD ،اثاثیه ، بالکن  اختصاصی و حمام با دوش جدا نیز است.. پارکینگ رایگان در دسترس میهمانان است.



هتل هبتور گرند ریزورت دبی

هتل تفریحگاه هبتور گرند ریزورت دبی

هتل پنج ستاره هبتور گرند ریزورت ،در ساحل جمیرا قرار گرفته است و پنجره ی اتاق های باشکوه این هتل رو به باغ و خلیج فارس است.هتل دارای امکانات رفاهی از قبیل  ساحل اختصاصی و استخرهای روباز میباشد. اتاقهای هتل همگی مجهز به تلویزیون LCD با گیرنده ماهواره و دستگاه دی وی دی است.دارای رستوران و دوازده تریا میباشد رستورانهای هتل انواع غذاهای بین المللی مانند انگلیسی ،ایتالیایی، تایلندی و لبنانی را سرو میکند.همچنین هتل دارای دو زمین اسکواش ،دو زمین تنیس و باشگاه کودکان است. هتل در کنار  تفریحگاه ساحلی دوبی قرار گرفته است.این هتل تنها ده دقیقه با مرکز خرید فاصله دارد.


هتل شرایتون کریک تاورز دبی

هتل شرایتون کریک تاورز دبی

هتل برج پنج ستاره شرایتون دبی، در محیطی عالی،و در مجاور آبنمای شهر دوبی و اتاقهایی با پنجره های بزرگ رو به شهر واقع شده است.همه ی اتاقها دارای نمایشگر دی وی دی، تلویزیون LCD با گیرنده ماهواره هستند و .مرکز سلامت هتل دارای  ورزشگاه مجهز به دستگاه های ورزشی ،سونا، اتاق بخار و ماساژ درمانی است.این هتل فقط سه  کیلومتر تا بازارهای معروف طلا و ادویه شهر دوبی فاصله دارند و  فاصله ی  کمتر از پانزده دقیقه تا مراکز تجاری و سیتی سنتر دیره دارد.

هتل دلمون دبی

 




هتل دلمون دبی از هتل های  4 ستاره در کنار مرکز خرید الغورا و در مرکز شهر دبی قرار دارد . این هتل دارای موقعیت بسیار عالی میباشد و نزدیک آبنمای دبی میباشد و متروی آل ریگا و برج ساعت دبی قرار دارد . این هتل دارای سرویس رایگان به مرکز خرید ، ساحل و همچنین مرکز تجاری برای راحتی و رفاه مسافران تور دبی میباشد . همچنین این هتل دارای ترانسفر رایگان از فرودگاه دبیمیباشد. از امکانات این هتل اتاق های هتل ، دارای سیستم تهویه مطبوع میباشد . 

هتل مترو پولیتن پالاس دبی

هتل مترو پولیتن پالاس دبی

این هتل پنج ستاره تنها پنج دقیقه تا بازار طلا نیز فاصله دارد هتل دارای امکاناتی از قبیل ورزشگاه ،استخر روباز،سونا نیز هست. اتاق های هتل مجهز به تلویزیون LCD ،میز کار و یخچال بوده و به سبک شرقی و عربی تزئین شده اند. هتل دارای چهار رستوران میباشد که یکی از آنان لبنانی است و رقص عربی به همراه موسیقی زنده برگزار میکند. و سه رستوران دیگر به ترتیب خانه استیک ، رستوران مدیترانه ای و رستوران بین المللی شبانه روزی به میهمانان خود ارائه میدهند.باشگاه گلف دبی تنها پنج دقیقه تا هتل نیز فاصله دارد. پارکینگ رایگان در هتل وجود دارد.

هتل سیتی سیزن دبی

هتل سیتی سیزن دبی از هتل های 4 ستاره دبی میباشد که در مرکز شهر دبی و در نزدیک مرکز تجاری بنا شده است . این هتل مدرن و شیک شامل 180 اتاق و سوئیت میباشد که بسیار راحت و مبله است. رستوران هتل انواع خوراک های تایلندی را برای علاقه مندان به این غذاها سرو می کند . از مزایای این هتل فاصله ی آن تا فرودگاه دبی است که حدودا 10 دقیقه با ماشین است  و تا مرکز تجاری سیتی سنتر 5 دقیقه میباشد .


هتل ابن بتوته گیت دبی

هتل ابن بتوته گیت دبی

هتل ابن بتوته گیت خدمات بی نظیر در محیطی مدرن و مجلل به میهمانان خود ارائه میدهد. تمام اتاقهای این هتل راحت و تمیز هستند.هتل دارای امکانات رفاهی از قبیل  استخر روباز (تمام فصول) ، ماساژ ، ایوان مخصوص حمام آفتاب است.همچنین هتل خدمات نگهداری از کودکان را ارائه میدهد.این هتل دارای سیصد و نود و شش اتاق است.فروشگاههای متعدد در نزدیک هتل هستند.یک صرافی نیز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه بسیار مجهز و یک صرافی در هتل وجود دارد .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد